אמבולטורי אחרת – מרכז יום

אמבולטורי אחרת חדר טיפול 3 גמילה מהתמכרויות

אמבולטורי אחרת – מרכז יום

המרכז יום מיועד לטפל בגברים מכורים, נשותיהם ומשפחתם. המרכז מתמחה בטיפול במגוון התמכרויות כולל התמכרות להימורים, סמים, אלכוהול, ומין.  בסביבה תומכת, מקצועית ובאווירה נעימה עם מגוון טיפולים רגשיים שונים המרכז כאן כדי לעזור להגשים חלום של שינוי באיכות החיים החדשים יחד עם התמודדות עם מחלת ההתמכרות.

המרכז יום מאפשר טיפול יומי שאינו דורש אשפוז ממושך. וכן מאפשרים גמילה מהתמכרות להימורים ללא אשפוז, גמילה מאלכוהול ללא אשפוז. במרכז מטפלים בגמילה מהתמכרות למין ואהבה וגמילה מהתמכרות לסמים.

למרכזנו גישה המבוססת מחקרית, המאפשרים לנו להבין את מאפייני ההתמכרויות ואת הדרך שבה הן משפיעות על האנשים הסובלים מהן. מכאן, אנו מעניקים טיפול מותאם אישית שמכיל שיטות שונות, ביניהן טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), טיפול דינמי קצר מועד, טיפול ממוקד טראומה, טיפול בפסיכודרמה וטיפול רגשי.

במרכז יום, מספקים סביבה תומכת שבה מטופלים מוצאים דרך להתמודד עם ההתמכרות שלהם תוך שמירה על חיים תקניים ושיגרתיים. אנחנו מתמקדים באוכלוסייה אשר עדיין מצליחים להחזיק בעבודה ולנהל חיים סבירים, אך מרגישים את הצורך לטפל בהתמכרות שלהם ונמאס להם מהמצב הקיים, ורוצים להפסיק את הסבל בה הם חיים. כמו הלוואות אינסופיות שאין להם איך להחזיר, הסתרות, ושקרים אין סופיות מאחרים ומהסובבים או מהמשפחה, שימוש במניפולציות, אובססיה להשיג כספים או אלכוהול או סמים. 

המרכז מציע תמיכה מקצועית ואישית לכל מטופל. אנו מספקים טיפולים אישיים וקבוצתיים, וקבוצות תמיכה למשפחות המכורים. המרכז שם דגש מיוחד על נשות המכורים המקבלות ליווי והדרכה מקצועית מתמשך. 

מרכז היום מתנהל על פי המודל המערכתי בגישה משפחתית המתמקד בטיפול בהשפעות ההתמכרות על משפחת המכור.

אם אתה מכור או שאתה חווית את כאב מחלת ההתמכרות, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עימנו ולשמוע יותר על התוכניות הטיפוליות שלנו. 

אנחנו כאן בשבילך, ואנו מאמינים שכל אחד יכול לבחור לחיות דרך חיים חדשה, ולחיות חיים למרות מחלת ההתמכרות.

למרכז דרך אחרת מגוון טיפולים שונים בהתאם לסוג ההתמכרות, מכון גמילה מסמים, מכון גמילה מאלכוהול, גמילה מהתמכרות למין, גמילה מהתמכרות להימורים.

זקוקים לעזרה?

אל תלכו!
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם >>>

או לחצו כאן לחיוג